Tuesday, March 15, 2011

No more heart mistakes please,

Hi.

Is it me atau semua org pun rasa benda yg sama yg masa sekarang mcm cepat gila gila? Aku set alarm pukul 6 pagi, lps tu bila aku jaga aku snooze aku rasa mcm tak sampai seminit tidur-tidur ayam jaga-jaga dah pukul 7.45 pagi?!

So pengajaran minggu lps yg masih belum diambil pengajaran lagi ialah jgnlah tidur-tidur ayam di subuh hari, nanti jadi subuh gajahlah pula. nampak tak jauh beza dari ayam bole jadi gajah kat situ? Eh apa aku merepek ni.

Okay aku nak cakap aku tak berapa berkenan dgn kedatangan minggu ni. Memangla aku bukan datang bulan ke apa tapi semua lecturer dah mula start bagi paper test. Org yg markah cantik tgn dia mmg gatal-gatal dah la nak amik paper dia kan tapi org yg markah hodoh berkerutu mcm aku ni mmg sengsara la kejap.

Kadang tak tau kenapa, bila dah study semua pun still ada silap lagi. Bila dah berpeluh baca semua chapter, sekali time jawab exam sebab nervous nak cepat takot lupa benda yg dah igt, tak perasan belakang kertas soalan ada soalan lagi satu bernilai 20 markah?

Lps tu sebab dah huru-hara dgn keadaan hari exam tak cukup tidur semua otak jadi mcm blur lps tu semua information yg absorb tak keluar?

I could not afford any mistakes anymore come on dude.

Tapi maybe bukan rezeki kita kali ni nak buat mcm mana. -.-"




In life most of the time I could not run from the temptation of following my heart, brain always says something else but what your heart says is usually more comfortable compared to what your brain is keep on telling you. But what I can see that in life, you need to be good I mean really really good in making your decisions. What you need is the skills of mixing the opinion and judgement from your heart & your brain.

I don't wanna think of anything else as I'm enjoying my life right now. Forget about anything else, perfection or whatever dreams that will never come true, just keep on holding on what you have and make the best of it. I love my imperfections and my weaknesses because it keeps me far from being such an asshole and a douchebag.

I love this song. Nothing to do with anything but yes its true, life can do terrible things to you.

Lagu ni Sam bagi, pernah tak aku bagitau aku rasa mcm nak curi Ipod dia sb lagu-lagu dia sedap? Oh playlist McD Sec 3 pon mcm nak curi jgk weh. Haha.

Bye.

No comments:

Post a Comment