Saturday, February 12, 2011

Boleh tak nak senyum besar-besar?

Hello.

Saya suka bila UiTM buat mcm ni. Buat apa? Sebab before this saya selalu marah UiTM, dgn parkingnya, dgn lifnya, dgn jadual testnya, tapi minggu ni rasa syg dkt UiTM tiba membuak-buak. haha.

Selasa haritu saya pergi kelas. Sebelum tido malam before nk ke kelas tu my friend msg ckp ada benda best bakal jadi & dia tak sabar nk bgtau. Saya pun mcm okay aku tido dulu sebab time-time biasa ni saya tak mengharapkan apa-apa keajaiban pun yg bakal berlaku.cewah.haha

Sampai kelas saya berasa sgt terharu, apabila dimaklumkan mengenai semua kelas yg dibatalkan pada hari khamis & jumaat mcm whatttt?????! seriously? oh lps tu dia ckp lagi kalau ada lecturer buat kelas bole kena tindakan disiplin mcm wow! hahaha baru cuti dpt cuti free free lagi. oh lpstukan selasa ni cuti lagi boleh heee rasa mcm nk tinggal je kelas isnin tu okay tapi tak bole.sob sob apa apa pun bersyukur gila dpt cuti lagi.

Anyway before i blah nak mengangkut 2 3 baldi air for nak mandi, pernah tak rasa mcm dlm lagu ni? Ni la among reasons aku syg minah swift ni, sb dia mmg pandai buat lagu yg most of the time dgr dlm kereta mcm kena perli dgn dia ja mcm eh taylor aku dah bgtau ko ke eh story of my life? haha.


thank you taylor swift.
bye.

No comments:

Post a Comment