Sunday, August 9, 2009

Evening Blurbs

Evening everyone! 3 days holiday & still not doing anything except berfacebook & berYM & watching movies. So I take this short time to write something here because tonight aku BERANGAN nak menyiapkan semua homework yg ada.Itulah plan untuk mlm ini jd tolonglah doakan bg plan aku mlm nie menjadi kenyataan klu x habis laa aku besok pegi kelas dalam keadaan serabut. Oh btw I want to apologise sebab baru aku sedar tips to be younger than your age yg aku post ari tue actually for girls. Haha jadi nampaknya korg yg lelaki nak x nak klu nak kena laa follow tips aku. Confirm berkesan dijamin 100% halal.Ok tajuk hari ini an adalah berkenaan dgn dinner sebab aku tetiba rindu pulak dkt dinner AFTAS time intersesi dulu. For your information I won the BEST DRESSED AWARD for guys category that night. Ohh tapayah cakap laa kan aku bangga ke suka ke mmg aku syokkk pon! Klu x aku nie x normal laa kalu rasa xhappy dgn kemenangan sendiri kan. Anyway thanks to my mom who picked that unique & gorgeous matador for me & it is custom made yawwww! Mesti korang nak tau kan ape hadiah die? Sebatang PEDANG jolok-jolok yg hujung die selalu je terbengkok sebab panjang sangat & x keras. Hmm ok tinggalkan part pedang sebab bunyi die sedikit kurang menyenangkan.hahah. Sebijik pasu yg mana sudah pecah time mlm dinner tue jugak on the way kitorang balik sebab aku brek mengejut then pasu tue jatoh. Dalam pasu tue ada laa kn sedikit cokolat DAIM. Then Crown aku plak aku bg Tiffan pakai pastue hilang tatau pulak lepas tang mana. Secara ringkasnya I enjoyed myself that night and it will be among the unforgettable memories in my life.
Kalau nak petua best dressed daripada aku, hehe jeng jeng jeng. Jawapan die ko pegi balik rumah salam mak ko cium pipi then suro mak pilihkan. Macam yg aku buat & ternyata seorang ibu mmg terer membuat pilihan bg anaknya. Awhhh love my mommy!


Ohhh ada satu lg mau tunjuk nie. Gambar lg 1 kat bawah nie ialah gambar time aku berpicnic bersama my old classmates. Best tau sebab Sang Tiffan masak masakan yg enak2 belaka. Tiffan,aku nak puji ko sikit lah yea. Ko memang tukang masak yang hebat kalah Ratatouii. Aku rasa kalau tiap-tiap hari ko masak bg aku mkn alamat gemoklah badan aku yg slim shady nie. So Tiffan, rajin2 kan lah diri ke dapur & jangan lupa text aku kalau ko nak bepicnic lagi ok. Rindu giler laa kat korang suma & xsaba giler nak blah pegi induk join korang balik.huhu. Don't forget bout me here.
So,nothing else I can say, XOXO.

6 comments:

  1. hahahah..thnx epul krn memuji2 khbtn ku memasak..hahahh..tp an..ak x ilang kn au crown tuu..heheheh

    ReplyDelete
  2. hoiiiii!
    aku msak gak laaaaaa!!!!!!!
    xpueh atie name aku xkuaaaa!!!!!!!!

    ReplyDelete
  3. Haha..yela kakti aku bgtau kat sume orang nie. Wei Kakti masak jugak! Masak air! haha

    ReplyDelete
  4. macam siot je..
    aku yg penat2 ajak ko..
    ko ley puji melambung kat org len lak..
    lastly aku amik selebihnya coklat daim 2..
    hahaha..

    ReplyDelete
  5. haha,yela yazid. Koranggggg, credit to ahmed yaziaz89 too becoz hes the one who inviting me to the picnic. I wanna say thank you to Yazid so much, without him I will never have such a great meal that nite, amacam Yaz? Puas x hati ko? haha

    ReplyDelete