Monday, August 10, 2009

Lagu Untukkmu

Good Morning! Yeah it is Manic Monday again! The day that everyone hate the most in a week. For me I think I'm not sure whether to hate Monday or not because my timetable in this semester for Monday classes not such an ass actually. I have FAR360 at 2.10 pm & BEL313 at 4.10 pm. So I do not bother to wake up early at Monday morning. Don't be jealous of me okay.hahah. Because I'm leaving today to stay at Puncak Perdana for another 5 days, I want to make a list here. I know that all of you tension tahap cipan with korang punya assignment kan sampai busy giler bak kata Jasmin Anis sampai x sempat nak tgk E!. So sebelum aku blah aku sediakan sedikit petua menangani stress mengikut cara aku laa kan. Aku faham aku x habis2 bagi petua kat korang even aku bukanlah di kalangan orang tua-tua yang selalu mengunyah sirih yang sentiasa memberi nasihat kecantikan pada cucunya. But it helps actually when I feel soo damn stressed!
What I do its just listening to some music baby! Okay let me tell you what kind of songs that I listened to whenever I need to go through the hard times.

Enchanted Soundtracks
True Love Kiss. Happy Working Song. Thats How You Know. Ever Ever After. So Close.

I'm sure all of you dah tgk this movie. HAPPENING gila kan? Lagu happy working song tue sangat sesuai bila korang tgh kelam kabut buat homework. Bila korang dgr lagu-lagu nie korang akan terasa nak senyummm aja sampai orang lain tgk korang pon naik seram sebab senyum sendiri non-stop. Lagu-lagu nie jugak akan menaikkan kadar kehyperactivan korang & sekali gus mencanak-canakkan semangat korang nak siapkan keja korang.hahah

Wild Child Soundtracks
Shut Up & Drive-Rihanna Come Around-M.I.A feat Timbaland Tambourine-Eve About You Now-Sugababes If This Is Love-The Saturdays Let Me Think About It-Ida Corr feat Fedde Le Grand Angel-Robbie Wiliams Say It Right-Nelly Furtado

Yeah yang ini untuk menangani stress tahap kedua for example jiwa kacau akibat kekecewaan cinta sedikit.Hahah. Wanna be Wild Child???? You wanna baby???!! Let me hear some noise!!! Give me some noise!! Eh aku plak melebih-lebih. For gurls who wanna feel a little bit bitchy & guys who wanna be good boys gone bad you can take this songs okay.

10 Things I Hate About You Soundtrack
One Week-Barenaked Ladies I Want You To Want Me-Letters To Cleo I Love You Baby- Paul Anka Joan Jett-Bad Reputations Even Angels Fall-Jewel feat Sarah McLaughin Sunshine on My Window-Spiderbait

Wow this one is my favorite! Dgr laa lagu-lagu nie & hati korang akan dipenuhi rasa cinta & romantik.haha Who cares kita ada pasangan ke x. Kalau korang x bercinta pon apa salahnya dengar kan. I suggest all of you to watch this movie 1st & bila korang dgr lagu2 nie korang akan teringat part2 romantik dalam cerita nie & mampu meghilangkan kerisauan & ketegangan minda korang.

Hope ini akan membantu korang semua menjalani hari-hari anda. Jgn stress sgt nanti cepat tua dah kelam kabut nak pegi Sendayu Tinggi pulak nak kelihatan lebih muda. Apa susah-susah, ikot petua aku sudaaaa!!! Haha.

2 comments:

  1. cacat ko epul...
    saje bg aku jeles kan..
    monday aku de klas byk..
    ko dtg la sini..amik aku..den kuar lunch sesame..
    ko kan da lame x bawak aku jenjalan..
    da lame x bersumpah seranah kat pak gad2 sini..
    meh laaaa..

    ReplyDelete
  2. Haha,cane nak amik aku kat puncak, g laa ajak aspa lunch sama. Aku mmg x mampu la kan nk ke induk kalu weekdays kn, ko sular je jobo pak gad tue dgn buah durian, cnfm die x kacao parking ko dah.

    ReplyDelete