Wednesday, August 18, 2010

The Level 10 Toilet Mystery

Hi. Lets start with this. Hari ni saya dtg kelas awal.7.30 dah sampai. Bila masuk kelas x ada org sampai lagi.lps tu rs nk buang air kecil (bahasa sopan) so saya pergi toilet. memandangkn toilet level 11 bkn laki punya, jadi saya pergi toilet kat level 10.

Level 10 tgh under construction.creepy gila.gelap tak ada lampu. tapi toilet kat situ boleh guna. dlm hati mmg agak chuak, tapi saya tak suka tahan-tahan.so saya pun masuk jah toilet kat situ dgn penuh keberanian.

toilet no. 1 & 2 pintu tertutup.so saya masuk toilet no. 3. alhamdulillah bersih. masa dlm toilet tu,tiba-tiba saya terdengar bunyi.bunyi suara org mcm org tgh menjalankan pelaburan.okay saya mcm rs tak perlu la dia nak keluarkan bunyi tu. wlaupun tak kuat sekadar bisikan, tapi saya still dgr.saya pulak rasa malu dgn tindakannya mengeluarkan bunyi.

tp yg pelik,bunyi tu tak berhenti lagi.cukuplaa sikit-sikit kan.takkan lah ada org buat project dlm tu.tp outcome last ni tak bole blah, tiba-tiba saya rs dlm tu bukan org.saya rasa yg dlm tu hantu.eh wait!kan skrg bulan puasa.-.-"malangnya saya tak mampu mempositifkan otak.jantung berdegup kencang. sb saya sorg saya chuak, cpt2 saya setelkan urusan saya & berlalu pergi slow2. saya jln jinjat kaki sb tak nak bg dia dengar bunyi tapak kaki saya.

keluar jah dari toilet terus saya lari naik tangga nak naik level 11. tp lagi 5 anak tangga nak sampai level 11,saya dgr pintu toilet level 10 td ditolak.fuh,hati rasa lega sikit maybe dia tu manusia.so saya menyorok tepi tangga,nk tgk muka sapa ni yg membuat pelaburan sampai berbunyi2 tu,saya bukan nak ejek dia atau bahan dia tp saya curios.nak tgk muka ja pun thats all.

tunggu punya tunggu tak nmpk2 pun.tiba2 rs alamak hantu ke dia keluar tolak pintu dgr bunyi tp tak nampak?! shit shit shit lalu saya berlari kencang masuk kls balik. fuh.

still, i wonder siapakah or apakah makhluk dlm toilet tu?
its a mystery. yg pasti saya tak nk pergi toilet level 10 dah.

TTYL.

4 comments:

  1. wahh,crita ni suspen.mati2 aq ingt ade antu.

    ReplyDelete
  2. siot ko ajan.haha. ttyl tu talk to you later laa. tak dak qeja nk tulis toyol kat sini.

    ReplyDelete