Friday, June 11, 2010

HAHA.

Assalamualaikum.
Sidang Jumaat sekalian, alhamdulillah bertemu lagi kita pada hari ini di ruangan istimewa sempena hari Jumaat ini.

Pertamanya, adalah ingin digambarkan betapa gembiranya hati saya apabila Student Portal UiTM masih dilaporkan sesak & tidak boleh dibuka akibat keseronokan & keterujaan pelajar-pelajar untuk menyaksikan keputusan cemerlang masing-masing. Tidak dinafikan terdapat sesetengahnya terlampau obses dgn result mereka sehingga tidak mahu log out dari student portal & masih lagi merenung result dari pukul 12 tgh hari semalam. Syukur. kerana saya mempunyai alasan untuk tidak check result saya sendiri.haha

Keduanya, saya berasa beruntung kerana dapat menyaksikan upacara akad nikah berkali-kali sepanjang cuti kali ini. Mengapa? Kerana saya dalam proses mengumpul past year soalan-soalan yg bakal ditanya oleh tok kadi kepada pengantin lelaki sebelum proses akad nikah bermula. Ini boleh mengelakkan saya dari terdiam dgn mata terbeliak apabila tidak mampu menjawab soalan kadi dgn mata semua sanak saudara & my darling bakal isteri merenung saya dgn pandangan penuh rasa hampeh. Oh tak, muka diorg mcm "Tok Kadi! Saya tau, biar saya jawabkn!"

Ketiga, I miss you. Yes you. Kalaulah awak umpama pampers baby dry, kan senang. sebab boleh pakai buang. tp awak umpama slurpee yg diminum di hari panas. menaikkan ash shahwaa & nak lagi nak lagi. Mcm lagu Ke$ha "because your love your love your love is my drug!"
SCARY?
klu jumpa pontianak sebelah katil kau tgh malam & dr baca benda kat atas tu, mana lagi scary? HAHA. Yes I am scary.

Aku gila.

TTYL.

No comments:

Post a Comment