Saturday, January 16, 2010

It Feels Like A Movie...

Hi.
Yay its a weekend already & I was hoping that I can do a lot of fun stuff instead of duduk rumah jee but sadly I have to,sb banyak sgt kerjaa!! Arghhhh.

Okay cerita hari ini lain dari biasa. I don't really know if any of you had experience this before tp seriously last night rasa mcm berlakon dlm movie.Sb insiden nie slalu tgk dlm tv je then suddenly it happens to me. Why??????!!! Oh whyyyy??? Tak penah dlm hidup aku rasa sebegini hampa even dpt result terok pun x penah rasa mcm nie.huuuuuu!!!
Ah dah ah ko gedik. Jom layan kesah sedih gua di malam Sabtu. Zassssssssss!!!

Semalam mcm teringin mkn western dkt Kg Baru sb sort of mcm dah lama kitorg x dinner di situ. Then bergerak lah aku dgn kwn2 membawa perot lapar nie. Okay firstly plan xberapa baik lah kan sb stuck dgn jammmmmmmmmmm nyaa. 8.30 pegi dkt2 pukul 10 baru nk sampai mmg gilaa mengamuk ah aku dlm kereta sb lapar! Sangatttt.

Then bila sampai je,dgn bangganya park tepi jalan. Slalu dlm kereta aku letak hp dkt tepi pintu kereta dkt tempat pemegang tuu.alah yg ada tempat bukak tingkap suma di situ kn konon senang laa if ada emergency call kan mak call tiba2 ke.Cewahh. Okay unfortunately, hihi mcm karangan BI pulak,xsedar aku bukak pintu kuat terus my hp terpelanting tercampak dkt tgh jalan. Dan tanpa membuang masanya sebuah kereta MyVi putih yg tgh meluncur lajunya melenyekk gua punya hp!

Hey xdala aku mnjerit kan. I was sort of mcm tergamam but without hesitation cpt2 aku amik blk hp tuu. Omg sedihhhhhhnyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!

Luckily x pecah x remuk masih mampu berfungsi seperti yg dulu,which kinda amazing! Wow kuat gilaa my little Sony Ericsson K770i but display dia dah retak2 mcm kaca pecah & I think its because kecederaan dalaman.

But apa yg membuatkan aku sedih sgt, the phone is still new, x sampai setahun lg. And it happens sb sikap tidak berhati2 & aku sendiri yg buat. Can you imagine, watching your beloved hp kena lenyek dpn mata & you cannot do nothing to save it???
Sedihhhhhhhhhhhhhhh.:((

Now tell me, pernah x korang jadi mcm tu? Tell me & share your feelings, please. Sebab aku trauma,fobia,& really wish that I could turn back time so that I will just put my hp in my pocket. Kalaulahhhh...

No comments:

Post a Comment