Monday, May 4, 2009

B.A.B.1



Babi! Babi! Babi!...okay jgn salah phm bkn saya nk mencarut kat sini tp skrg semua tau yg die hot giler. Sume ckp pasal babi. Mmmg glamourous habis la babi skg. Kat TV org wat report pasal die, kat paper org tulis pasal die, front page plak tue! Saya suka dgr bila si pembaca berita tue ckp Selesema BABI. Cara die tekankan perkataan Babi tue. Best sb sblum nie msti die malu nk ckp Babi kuat2 kt TV kn, x sopan. Tp skg la peluang for pembaca2 berita tue sebut BABI kt tv. So sebab skg babi hot sgt, 1 dunia kecoh pasal die, saya letakkan pic Babi eksklusif buat tatapan saya dan anda semua. Stuju? Alrght! Adorable kn? Same2 la kita berdoa agar kita tidak djgkiti selesema BABI. Aminnnnn.
Oh, btw..smlm saya tgk cite BDK KELANTAN.Suke part die jatoh tgolek tibe2 kat jln 2.
Days after days and still, saya meniarap dlm bilik mendengar dan benyanyi sorg2. Saya mcm berharap laa everything akan jd okay as usual tp malangnya, hanya kuar tanda2 yg menandakan problem mnjadi lg serious! Haha,apa mau buat...saya mmg laa x alim sgt dan saya mengaku ilmu agama saya x tinggi, tp saya tau kita as manusia biasa hanya mampu berserah and bertawakal bila kita suda berusaha untuk fix that situation tp x mampu at the end. So, all I can do is pray to God and hope the next day will be better. Saya percaya ada hikmah di sebalik setiap bnda yg jdk kat kita. Cewahhh. When you are totally screwed, do not cry and give up. Try to hold on, sebab in our life, we need to be strong. Bkn kuat nk belasah and penumbok org, tp kuat to face all the things that might happen. Xde org yg mampu jdk kuat untuk kita melainkan diri kita sendiri. So smile. Give your best shot and try to have good times.
And remember...maybe kita dlm kesusahan hari nie, tp xkan selamanya kita susah kerana Tuhan itu Maha Adil.BELIEVE IT.

No comments:

Post a Comment