Thursday, May 19, 2011

Rama-rama berterbangan di dlm perut.

Hai.

Sekarang saya tgh holiday. Tapi cuti saya x lama. 1.06 saya dh start praktikal.

Saya rasa kali ni cuti paling sedih & sayu. Macam gedik sgt kan tapi saya bukan nak gedik-gedik, meme saya sedih. Sebab nanti bila saya start praktikal, semua housemate dah habis praktikal, lps tu kan diorg pakat-pakat balik hometown kg halaman masing-masing, lps tu tinggallah hamba keseorangan di perantauan naik train sorg-sorg.

Paling sedih bulan puasa saya sorg2. Kalau sebelum ni semua ada bukak puasa sekali, tapi nanti entah mcm mana nasib saya. Sempat ke x masuk train nak lari balik from KL ke Shah Alam. Hmmph... horrornya hidup.

Mesti org lain cakap entah apa-apa dia ni benda mcm ni pun dah nk tangkap lentok sedih-sedih segala, tapi nak buat mcm mana, meme sedih pung.

Takpelah. Biar badan kita kecik, tapi hati kita besar. Tak boleh dah nak mengada sgt. Oh lagi sedih ustat praktikal kedah lps ni nk kacau sapa? T_T

Tulah alkisahnya. Percutian paling sedih & sayu. Bye.

No comments:

Post a Comment