Monday, March 28, 2011

Crap.

Hai.

Soalan ini memang poyo sikit tapi,

Betol ke pintu hati tertutup? Minta maaf soalan tu sgt euw bukan? Entah. Boleh tak saya cakap memang benda yg jadi mostly akan affect or maybe akan change the way you see things in life. Dulu saya cakap dekat org kenapa kena mcm tu, I mean takkan kerana nila setitik rosak susu sebelanga? Kenapa lps jadi mcm tu ko perlu stereotype ke apa kan?

Sekarang saya faham.

Saya bukan stereotype. Saya bukan mangsa dari keadaan sendiri. Saya bukan tercari-cari. Saya bukan tertutup pintu hati whatever silly things people might think it would be.

Saya tak ada mood. Saya tak nak fikir. And the truth is I don't even give a damn on it. Thats why I don't talk about it. Sebab saya tak ada perasaan.



and lagu ni sedap. heard it while I was driving, and I...
*sighed

Goodnight weh. Je deteste le lundi.

No comments:

Post a Comment