Monday, April 5, 2010

I Wanna Be A Billionaire!

Sedih.
Sebab tadi masa saya drive lalu jalan sempit kat depan rumah, (sebab jiran park kereta kiri kanan), ada pak cik nie jeling pastu mulut mengomel2 macam benci saya. Benci mcm tgk org muda "Heee budak2 skrg".

Tapi pelik, sb saya slowkan kereta, bagi laluan lagi, kenapa pak cik kena tgk saya macam tu? Senyum angkat je tgn x boleh ke? At least saya xda laa kurang hajar nak laju2 sampai langgar kereta pak cik macam geng2 kereta rempit yg lain.

Dah la awak tu tua dari saya, bkn sepatutnya org tua lebih tau pasal MANNERS ke dari org muda? Tau awak Mercedes, tapi awak tak pernah pikir ke someday saya pun bakal pakai jugak? hahah. So tapayah laa berlagak sgt kan.

Saya suka org drive Mini Cooper, sb diorg tak pernah kurang hajar dgn saya. ( setakat ni lah).

This song, saya dgr dalam kereta td. Memang tepat pada masanya. Someday I'm gonna have my dream car, tapi tak perlu pun untuk saya pandang jelek dkt pengguna jln raya yg lain. Apa yg Tuhan bagi, boleh diambil dalam sekelip mata.

No comments:

Post a Comment