Thursday, February 11, 2010

Muyaholic!

Hi. Hari nie saya nk perkenalkan kawan baik saya. Saya sort of mcm syg dia jugak aaa kan. Dulu dia Melayu tapi skg dah jadi Australian. Nama pon dah tukar x pakai dah Ainul Munirah Abd Shukor, now she only answered you if you call her, Ashley. Dulu, before Ashley jadik minah mat salleh, nie laa rupa dia:


Okay nie masa Sem 2. I bet dgn Ashley, klu dia sanggup pakai beg sekolah I ke sana ke mari sepanjang kelas hari tu, I blanja dia nasik lemak Jati. So kitorang pon tukar laa bag. I pakai Roxy, dia jadi budak satu hari. Hahaha. Kelakar gilaa ko Muyaa. Macam staff UiTM pegi kerja pakai beg galas SWAN.







Ini antara babak2 panas kitorang baik di dlm kls mahu pun di luar kelas. Hahah, okay pernah suatu ketika di mana semua org dlm kelas bergosip berteka-teki siapakah bf Ashley yg jelita neh. Ada puak mengatakan Muya couple dgn ( yg tidak boleh disebutkan namanya, mcm Lord Voldemort gak aa) & satu lg, jeng jeng jeng, hahah sape lagii kan. Fatin Bazilah antara yg terpengaruh dgn gosip bermati-matian bgtau Saifol Haroon is the one. Hahaha. Yg lg best, most of classmates dlm Group E percayaaa. Wah wah. Sori Fatin, tekaan ko salah. Sapa suro ko YM dgn Muya. Mmg kena tipu hidup2.



Oh ini anak kitorang, Kemek. Setelah bertarung hak penjagaan di mahkamah syariah akhirnya hakim memberi hak penjagaan Kemek seumur hidup kpd Ashley. Belum sempat Kemek menamatkan zaman bujangnya, anak ini telah kembali ke rahmatullah & dikuburkan somewhere dkt Puchong. Semoga rohnya dicucuri rahmat.



Oh Ashley, aku tangkap gambar nie senyap2 masa ko buat hair treatment dgn Yazid yg kita ponteng kelas semata-mata sb price hari tu murah? Aku mcm nak send dkt lecturer nak tunjuk apa ko buat tapi klu aku send bongoklah kantoi aku ponteng sekali. So x jd nk buat jahat dkt ko.


Nie time Haziq blanja kita KFC sebab celebrate birthday ko. Bila aku tgk gamba nie, aku bkn takat igt kat ko je, aku rinduuu kat Yana, Aina, & Izzah jugak. Kan best klu kita still boleh buat mcm nie. Tp unfortunately korang dah bertukar jadi UK'ian, Australian, & yg lain mana yg tinggal je yg betol2 Melayu'ian.


Rindu nie jugak tak?


Ini? Masa Sem 1. Group Eeeeeeeee. Hahaha semua geng Ryan Seacrest.



Muyaaa, eh silap ASHLEY, good luck. No matter what happen, I'm always by ur side. Buruk or baik, walaupun ko x penah buruk selalu chantek jee even ko tak mandi,we will always be friends. Skrg aku rindu kita g kls sama2, tukar2 kereta, hahah. Aku rindu msg pagi2 tanya ko dah siap blum, n then bila dh gerak akn antar satu msg berbunyi "Kuar kuar". Tapi takpe, skrg aku ada Auntie Mona, teman aku merempit pagi2. Hahah. Adios Amigos. XOXO.

5 comments:

  1. saiful harooon, rindunyaaa!!!!! rinduuu nyaaaa!!!!!!!!!!! mata masuk habuk baca nihhhhhhhh.

    "kuar kuar"

    haha.

    ReplyDelete
  2. Hahah mata aku pon masok habuk 2 3 kali jgk aaa time menaip nie kannnn. Pasni rinduuu gilaaa WQE8008.

    ReplyDelete
  3. hahaha,aku pown rindu gak epol.aku jd org ganu dah,hehe

    ReplyDelete
  4. rindu gile weiii..
    igt time kite dok jati?
    tiap2 pagi die dtg amik kite..
    den rase agak hot la sbb ade driver dtg amik..
    tp last2 aku gak kene drive kete die..malas katenye..hahhaaaa...
    rindu abis weii!

    ReplyDelete
  5. hahahaha. rindu habis la.

    dulu mmg berkepit 24/7
    geng yang besar la
    haha. takper, tunggu saya balik okay

    ReplyDelete