Tuesday, November 10, 2009

Saya bebas!

Hello semuaaa!! =)

Baiklah first of all,final gua dah tamat. Okay yg tu x cukup menggemparkan lg. Yg lebih panass nya sekarang nie gua mau ckp sama lu gua sudah check out from kolejj! Whoah sumpah bangga habis sampai bawak kereta tadi senyumm sinis konon nk bgtau dkt semua org tepi jalan termasuk papa guard & mama guard korang dah x dapat tgk aku lg dah sem dpn,hahah!! Insya-Allah.

Lepas nie:

NO MORE:
1.Pandangan jelek dari Pak Guard dekat pintu masuk apabila melihat aku dgn raut wajah runsing mcm nk jawab Sodoku padahal tgh wondering berapa umur aku.Hahah maaf ye Pak Cik, lps nie pak cik dah xbole nk tahan saya dpn pagar semata2 nak tanya umur saya berapa, ngerti kamuu??. & FYI, I AM 20th years old.hahah.

2.Berjalan kaki dari kolej ke kandang setiap hari selepas habis jemaah Isyak (Ustaz sorang je yg pegi surau yg lain semua tunggu dia dalam bilik,hehe) yg mengambil masa lebih 10 minit untuk makan malam. Itu antara sebab kenapa habis lemak aku hilang sepanjang duduk kat Puncak sampai x tahan sejuk menggeletar tangan dalam kelas time final.

3.Menaiki tangga tinggi2 tiap kali habis kelas untuk sampai ke bilik. FYI, bilik kitaorang 2nd last dari atas sekali jadik memang klu dah naik baringg sumpah malas gilaa nk turun bwh balik.

4.Beratur panjang-panjang dkt cafe mahu pun dining untuk beli mkn tgh hari sebab ramai sgt orang beli makanan,sampai kadang rasa macam baik puasa aja dari menunggu turn nak mencedok nasi masuk dlm pinggan. (Hahah konon la padahal tunggu jugak dgn muka penuh harapan)

5.Pakai kad matrik setiap kali nak masuk pejabat kolej. Omg klu ikutkan hati nak aja bukak paip pili bomba pegi sembur dkt muka staff kaunter hadapan yg paksa aku pakai kat matrik & pegi potong rambut time registration. Klu x pakai kad matrik & potong rambut tanak layan. Wah wah aku sumpah ko duduk dkt kaunter tuh sampai mati,amekkk kau! Hahah tadela bang saya gurau aja xheran dah punn.

Anyway, nie aku nak reply komen korang from last post,haha. Wah wah Ika ckp I should publish my own magazine! Baiklah sem dpn aku tkr kos nk jadi editor. Haha gila berangann, well blog nie sebenarnya adalah satu medium untuk aku alurkan, ehhhhh bukan la, alirkan perasaan hyper di kala keboringan di samping membantu masalah kestressan realiti kehidupan,cewahhhhhh! So aktifkan dirimuuu Saifol Haroon! Ngeeeeee...

I appreciate all of your feedback,muahhh muahhh. Haha.

For now excuse me I have a solat to pray lah. You know you love me, XOXO. Zaasssssssssssssssss!

4 comments:

  1. epol,selamat kembali!!!!
    lupakan kandang,kite lepak pb je pasnie,haha

    ReplyDelete
  2. im free too dear.
    hahahah
    merdeka!!

    oh my dior, jom tgk pisau cukur lagi.
    hehehehhe

    ReplyDelete
  3. Haha smlm aku dh tgk lg sekali Syah dgn Muyaaa. Aku igt die tgk 2012 tp rupanya tgk cite tu. Bte, happy holiday! Bye!

    ReplyDelete