Wednesday, November 18, 2009

Assalamualaikum.=)

Hari nie saya x hyper. Jiwa saya slow motion. Macam sedih tapi x nanges merengek-rengek. Sebab saya dh besar.

Sempena Hari Raya Haji yg bakal tiba, ingin saya ucapkan sepatah dua kata. Walaupun saya bukan penyimpan mohor besar mahupun Perdana Menteri, saya rasa saya ada hak, sebab ini blog saya.hahah.

Kepada yg mampu, sembelih la lembu dan kambing, bg saya mkn so berat bdn saya boleh bertambah cuti nie.haha. Hey, korban bkn setakat sembelih lembu & kambing. Korbankan kepentingan diri sendiri demi kebahagiaan org lain pun boleh laa. Betol x? If you really love somebody, you always want them to be happy, & of course it will be your first priority. Cewahhh. Betol kott.

Jadi, Selamat Menyambut Hari Raya Aidiladha. Btw, Petua Mendapat Duit Raya boleh apply untuk raya haji kali nie. Jgn malu-malu segan-segan nk amalkan petua tuh okayy. We all deserve a Duit Raya!!!

Sekarang saya nk nikmati cuti saya. Saya nk pergi jauh-jauh. Hahah. Dun wory I'll keep myself alive. Adios Amigos!

No comments:

Post a Comment