Friday, September 11, 2009

Fenomena Tower Stack

A very good evening to my fellow friends yg masih gagah berpuasa atau pun yg sudah mula bercuti raya.Hahah okay disebabkan petang nie bosan gila-gila sampai rumah nie sunyi sepi sebab semua org tido & hanya bunyi dengkuran yg kedengaran dgn tubuh-tubuh bergelimpangan di hadapan, maka aku pun merelakan diri aku dijangkiti virus Tower Stack di Facebook. Hahah ini semua salah Yan Gorgiggs. Tp, not bad laa for beginners kn, (cewahhh puji diri sendiri pulak). Berikut dilampirkan slip keputusan ujian Tower Stack saya pada hari ini:



Hahah bangganya aku dpt mengalahkan Cik Fara Zull a.k.a Fatin Kenit, my dear old fren Salihah Abdul Khudus a.k.a Datin Sally & Atiza Sarbani, pengedar kuih raya terhangat di pasaran. Haaa those 3 girls nie bkn calang-calang org tau. Diorg nie ada kadar Girl Power yg tinggi.

Cukup2 lah membangga diri sebab still jaoh gila nk mengalahkan skor wirawati terhebat Tower Stack Izyan Blablabla dgn skornya 41250 pts. Wah wah (okay confirm dia tersengih puas dpn laptop dia kerana bangga). Hahah inilah akibat tak ada kerja sgt2 di petang Jumaat nie.:)

p/s: Thanks Yan kerana menjangkitkan I dgn game nie.hahah

4 comments:

  1. Oh, camni. Ko klik kat FILE, then klik PRINT PREVIEW. Pastu klik PRINT. Nanti dia akan savekn dlm Microsoft One Note ke ape tah tu. Aku buat camtu laa.

    ReplyDelete
  2. berjangkit yg ni tkpe, jangan virus lg satu tuuu. hahaha awwh yes mmg i banggga! :)

    ReplyDelete
  3. Hei kata dh stop td, siap baca doa lg..hahah

    ReplyDelete