Wednesday, September 16, 2009

Utusan Khas Hari Raya 2009

Assalamualaikum wrth kpd semua muslimin & muslimat yg sudi menerjah ke ruangan ini baik kepada yg sedang berpuasa, tidak berpuasa dgn sengaja atau pun yg tidak berpuasa kerana keuzuran yg sememangnya di luar kawalan anda.( Dalam satu perkataan ialah Period). Memandangkan bulan puasa sudah hampir sampai ke penghujungnya & hari raya sudah hampir membuka tirainya, cewah hahah, maka pihak Saiful Hotbabe mengambil keputusan untuk memberi pesanan ringkas yg diharapkan tidaklah terlalu horny untuk dibaca & bahasanya sesuai untuk semua lapisan masyarakat baik kanak2 mahupun warga tua seperti post2 yg telah diutarakan selama ini.

Pertama sekali saya di sini dgn rendah dirinya ( walaupun tahap ketinggian fizikal aku dh membuktikan kerendahan diri aku, T_T ) menyusun segala jari yg ada (anything yg berbentuk panjang & lurus mcm jari kat tubuh bdn, hahah) memohon ampun & maaf sekiranya ada antara anda yg tersinggung dgn sebarang kelakuan atau pon posts2 yg ada dkt blog ini. Kpd BIJIKLINE, saya rs kita x ada hutang sb kita seri. U kata I stock nenek2, I redha. Sb I pun da puas kutuk u kt blog I..ehhhh x2, just kidding heheh.

Then Fira Hotbabe, pon sorry jgk. Adalah menjadi satu kesilapan besar bagi aku untuk meragui kecantikan & kehotbabepan yg telah dianugerahkan kpd ko & secara jujurnya semua manusia ciptaan Tuhan adalah cantik. Aku mengaku facebook aku sunyi tanpa notifications dari ko Fira, & aku setuju dgn ko yg you're hot, & I'm not. Semoga kecantikan ko kekal sehngga ke akhir hayat ko hingga membuatkan ko tidak akan pernah menjadi baik OPENING atau pon CLOSING STOCK NENEK2 walaupun usia ko mencecah 100 tahun.Amiiin.( Nie doa ikhlas tau).:)

Ohh sblm terlupa, kpd Eryna Nana (bkn nama sbnr), Aku minta maaf jgk sb aku terpercik air liur aku kat skrin laptop kerana terlampau teruja melihat Album Totally Me yg ko post kat Facebook tempoh hari. Tp aku tabik spring kerana ko berbakat menjadi model terkenal & aku x terkejut klu satu hari nanti ko dpt jd one of VICTORIA SECRET ANGELS. Go Eryna! BTW, aku ikhlas bila aku decide untuk 'LIKE' album ko. Heheh.

Lastly kpd semua insan2 di luar sana, semua yg mengenali & saya kenali, dgn penoh hiba aku memohon maaf yg xterhingga bilangannya jika ada salah & silap. Kpd yg FLY atau pon TIDAK FLY, please accept my apologies. Aku tahu blog aku banyak buat benda x senonoh, tp itu hanyalah luarannya. Cewahhhh! Hahah selamilah blog ini & anda akn lihat ketulusan hati tuan empunya blog yg tidak suka kpd permusuhan & kekuningan minda.

Sehingga bertemu lagi di masa akan dtg, SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI. MAAF ZAHIR & BATIN. Regards: HOTBABES.

4 comments:

  1. hahaa..ayat blah x ley blah..xsuke kepada kekuningan..ko mmg kekuningan laaa..redha je laaa..hohoho...
    selamat ari raye gak!! maaf zahir batin!!

    ReplyDelete
  2. Hahah ye Syakir aku ampunkan dosa2 ko, awhhh thanks Izyan Hotbabe. To Ahmad Ya,Selamat Hari Raya jugak.

    ReplyDelete